Nästa äventyr

Om 9 dagar är det dags för nästa äventyr. Då åker jag till Egypten och jobbar på riktigt! Tjänar mina egna pengar!! Vem kunde tro att den dagen skulle komma :)
Efter att ha kommit hem från Tunisien i juni, styrt upp mitt liv och börjat fundera vad jag vill göra till hösten får jag en dag ett jobberbjudande från min chef från Tunisien .Hon undrar om jag är intresserad av att jobba i Egypten i höst. På 5 min var jobbet ordnat och från den dagen känns det sååå rätt! Och den jag har att tacka för detta är Timmy! En av de bästa från Tunisien!


Nu gäller det att tokplugga Egyptens historia och plugga Egyptens karta. O tvätta, tvätta, tvätta!!
Som tur är får jag ha med mig 40 kilo! Mycket bra :D

Ni som behöver semester i vinter tycker jag ska komma till Egypten och Hurghada! Där kommer jag vara stationerad :)


Kommentarer
Postat av: m

2010-10-13 @ 14:38:17
Postat av: cina

Gilla!

2010-10-13 @ 14:40:49
URL: http://livetsomfisk. blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0