Fem veckor och fem tandborstar senare...

HEJ!

Äntligen! har jag internet i min lägenhet. det har tagit sin lilla tid men nuså.
Så vad har hänt. Det har verkligen varit fullt ös sen fredag den 22 okt när jag landade här. Vi hade en studievecka då vi fick studera alla utflykter och hotell. Sen var det dags att börja jobba igen på riktigt. Trivs otroligt bra trots att man är helt slut varje kväll av alla intryck, ny information och allt pluggande om Egyptens historia har jag inte en enda gång ångrat att jag åkt hit. Det här är helt rätt val just nu och jag är glad att jag inte bundit upp mig på nåt sätt i Sverige vare sig det gäller lägenhet eller förhållande.

Nu när jag har internet i lägenheten ska jag uppdatera mer men inte just nu.. är alldeles för trött o sliten sen gårdagens spontanfest då jag, min roomie och några till delade en flaska sprit o massa redbull.. ja ni får själva räkna ut hur det slutade. Men Att vi hade kul! Det behövdes efter en av de jobbigaste arbetsveckorna hitintills :D

Puss o kram så hörs vi snart igen

Kommentarer
Postat av: Cina

saknat att få läsa om hur du har det...

2010-11-29 @ 01:21:38
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0