Sol Sol Sol!!

Idag är jag leeedig! Äntligen! Har varit hur trött som helst den här helgen... Flyget från Skellefteå landade kl 3.30 på fredagnatten och innan jag hade tagit alla gästerna till sina hotell, var kl 5.30 när jag kom hem. Somnade runt 6.00 tiden. Vaknade såklart av att nån idiot ringde på min telefon... sen kunde jag inte somna om då städerskorna gör allt för att leva om så mycket som möjligt, så även barnen som springer fram o tilllbaka i korridoren... Då var det bara o kliva upp o göra sig beredd för att hämta de norska resenärerna som landade vid 15.00.
Igår var det hotell service som stod på schemat. Sprang runt till alla hotellen i 35 graders värme var inte det roligaste. Himla fräsch man var när man pratade med gästerna o svetten rann haha! Fin bränna har jag oxå, armarna är bruna iom att vi bär t-shirt, från knäna o neråt är benen bruna och ovansidan om foten har jag jättemycket färg, men inte tårna, dom är ganska vita..

DÄRFÖR ska jag gå till stranden o sola så jag får en hyffsat jämn bränna för det här är inte ok! haha Det är minst 35 grader ute idag med, bara så ni vet ;)





Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Estrella

Hej Matte!

står på annas dator och skriver en liten hälsning, e inte alls i vägggkjidjfnm,sneren.... okejfhsuihadej vajdopkjjfsn svårtjkljkls attlkljs skrivamnkhf medkjlgif tasarnakjlsf såjkg annajkofj fårfdh tajid överjpud... lånar din tvättmask, tack:) och har en tokig katt i knät :P Hoppas du haft skönt på din lediga dag! å att de blev mkt sorbet i den dära värmen :) fått tapetböckerna nu ahhh beslutångest delux haha. sov gott hjärtat!! puss å kram, Estrella kurrar till dig ps. hoppas de inte va jag som va idioten som ringde utan bara idioten som messterrade dig ;)

2010-05-10 @ 22:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0