Sista natten på Kaiser

I natt är det sista natten jag sover på hotellet för att vi kommer att få flytta in i guidelägenheter imorgon. Usch, jag vill inte flytta! Vem ska nu säga god morgon till mig på morgonen och vem ska bjuda på ett morgon leende... Inte kul! Inte ok!!

Kommer förmodligen inte att sova så mycket inatt. Var ute och festade igår. Var med några kollegor och gäster och såg på en dragshow, Changing Ladies heter den. 6 män som klär ut sig till kvinnor och som fan har snyggare kroppar än vad vi tjejer har haha. Kul var det, men showen var lite för lång och jag blev väldigt sömnig där ett tag. Efter att showen slutat runt halv 1 tyckte jag och de andra att vi går o kollar in utestället om det är nå folk där och så tar vi en drink tillsammans. Eftersom att jag inte har varit ute på 1 månad kände jag att jag kan offra mig en liten drink. Jag hade ju faktiskt min lediga dag idag så sova länge kunde jag ju göra. Efter 4 drinkar och 1 tequila shot var jag lagom rund om fötterna för att orka trängas med alla turister och tunisier på det lilla dansgolv som inte existerar. Runt 3 tiden gick jag o två gäster vidare till en annan krog där två mörkhyade killar spelade på afrikanska trummor i takt med musiken. Hade hur kul som helst!! Det blev allt från salsa till fuldans ;) Nåt som är säkert är att jag inte ska satsa på en karriär i trumspelande haha.

Kom hem runt 5 tiden och hängde en stund i receptionen med nattpersonalen innan jag gick o la mig. Vaknade vid 9 tiden att städerskorna står och diskuterar nåt på arabiska utanför min dörr och de i stort sett står o skriker till varann... insåg då jag vaknade att jag hade inget vatten så det var bara o klä på sig o gå ner o köpa vatten. Jag saknar kranvatten!!! Handlade vatten, pratade med receptionspersonalen, såg vilket trist väder det var ute, igenmulet och efter att ha insett hur bakis jag var, gick jag upp till mitt rum igen och hinkade i mig vatten. Somnade några timmar på eftermiddagen.

Vid halv 6 tiden gick jag med en kollega till medinan för att fynda en fin vattenpipa och Converse till min Sanna. Hittade en superfin vattenpipa som jag förhoppningsvis får med mig hel hela vägen till Sverige. Gick till min favorit skoaffär och köpte fina marinblåa Converse till Sanna. Därefter blev det pizza och prommis med Anna.

Fick meddelande av chefen att vi flyttar in till lägenheterna imorgon. Borde verkligen börja packa ikväll eftersom att det kommer bli stressigt och hinna med allt imorgon då vi är på flygplatsen hela dagen och natten... men oooorkar verkligen inte börja packa ihop allt redan nu.. jag hade ju tänkt packa mina grejer först om två veckor! Nu måste jag packa ner, packa upp och sen packa ner igen... meen det är som det är.

Kommer hälsa på mycket här på Kaiser och äta mat osv trots att jag inte bor här sen men lika ofta blir det ju inte. Det bästa med lägenheterna är att de har tvättmaskin så nu ska det fan i mig tvättas! Är så less att tvätta för hand så ni anar inte!

Ska ta bilder på mitt fina hotell när jag lyckas få med mig kameran samtidigt som det är ljust ute :)



Dragshowen



Ustikten från hissen, fin solnedgång



Utsikt åt andra hållet. Ser ni havet längst upp till höger i bild?


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Marcusen

du hinner med mycket snuttan =) här hemma känns det som tiden står stilla =)läckra bilder ;P

love you pussen

2010-06-05 @ 02:38:29
Postat av: Tobbe, | Webbdesign och mycket mer..

Hejsan där bakom skärmen. :D

Allt bra med dig?

Ha en bra dag.. :)

2010-06-05 @ 03:29:45
URL: http://tobbees.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0