Onsdag

Idag är en väldigt lugn dag... börjar inte jobba förrän kl 17 då jag har hotellbesök. Har bara 4 hotell och slutar redan kl 19 så jag jobbar inte ihjäl mig direkt  :p men jag är duktig och skriver på mina manualer som jag använder när jag åker till Kairo och Luxor.

Imorgon ska jag till paradisön Mahmya. Det är en häktisk dag då hela dagen går ut på att sola, bada och snorkla. Och äta lunch oxå såklart :) det är en mycket tacksam utflykt eftersom att vi tar det lugnt heela dagen.
Hajarna som har attackerat i Sharm el Shejk har vi inte hört nåt om i vårat område, Sharm ligger trots allt 3 timmar bort med färja (ungefär samma avstånd som mellan sthlm och Gotland) visst vi kan inte vara lugna men då hajarna har attackerat för att dumma jävla ryssar står o matar dom då får man helt enkelt ta konsekvenserna... Ryssarna är för övrigt största irritationsobjektet här i Egypten, ingen respekt eller hänsyn överhuvudtaget, varken mot egyptierna eller andra turister...

Det är väldigt lugnt här i Hurghada just nu, framförallt för oss. Denna veckan hade vi 100 gäster färre än veckan innan så ja det blir vad det blir. Vid jul verkar det bli full fart igen men då vi har flighter på både julafton och nyår så känns det tveksamt, vissa drog ju vinstlotten o får flyga på nyår...

På fredag ska jag flyga till Luleå! Hem till kylan en timme sen åker jag till värmen igen ;)

Jag saknar er alla där hemma! och alla vänner i andra länder med förstås!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0