air-guidning

Idag var jag på paradisön Mahmya på Giftun Island och det börjar bli vinter vilket då innebär att det är väldigt blåsigt. Luften är kallare än vattnet så när man väl var i vattnet gick det knappt att komma upp för att det var för kallt. Så där var jag, fast i det Röda Havet och gästerna ville hem meeen guiden kunde inte ta sig upp ur vattnet för att det var för kallt hihi

Imorgon är det airguidning som gäller för hela slanten, Luleå är det som gäller. Klockan ringer kl 4 imorgon bitti och jag är tillbaka i Hurghada vid kl 23 imorgon kväll... nån som vill byta? vem som helst?

Nåt tråkigt som har hänt är att första gången på hela vistelsen här fick jag total damp på en kollega! Han är så jävla spydig och kommer med fjantiga kommentarer lite nu och då. Plus att han ska prata med en som att man vore en yngre tjej och inkompetent när det i själva verket är han som inte har alla hästar hemma. Att han är yngst i gänget hjälper inte direkt att irritationen blir mindre så nästa gång det blir nåt kommer jag sprängas, bara så ni vet.

Men jag lovar att inte sprängas i onödan bara när han förtjänar det.

Må väl! Puss o kraaam

Kommentarer
Postat av: dea

haha, tänk jag ska också till luleå imorgon ^^ Men jag åker bara bussen! kram kram

2010-12-09 @ 20:35:10
URL: http://deaaaa.blogg.se/
Postat av: Sanna

Ååhh vad härligt du verkar har det och allt låter SÅÅÅ Elin. Så himla glad att du verkar ha hittat så rätt gumman :D Skulle verkligen vilja komma ner och hälsa på dig. Måste börja spara nu när man förhopningsvis ska börja jobba jobba jobba efter studietiden. Men MERA bilder vill jag se ;P Love You! Puss&Kram

2010-12-13 @ 22:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0