En bra dag!

Det har varit en mycket lyckad dag idag. Iofs började den inte så bra. På frukosten på hotellet tänkte jag att jag skulle vara snäll o ta undan min tallrik själv. Det uppskattades inte alls... det skulle minsann frukostpersonalen göra... ja dom är fortfarande knepiga i det här landet :p

Idag hade jag ansvar för dromedarutflykten på 28 personer. Gruppen var helt underbar. En blandning av norrmän och svenskar, helt fantastiskt.

Blev bara en halv arbetsdag idag eftersom att det är en utflykt på endast 3 timmar. Efter utflykten gick jag till frisören och fixade extensions!! Helt underbart bra det blev :D älskar o ha långt hår! O billigt var det oxå, endast 1000 kr för hår, arbete och schampoo mm. I Sverige kostar det minst 3500 kr, man ska passa på medan det är billigt ;)

Bjuder på lite bilder från dagen



Långt blev det :)



Är sååå jäkla nöjd!! Hoppas nu bara att håret får sitta kvar ett tag ;)



Min stora kärlek här i Tunisien! Synd bara på allt hår jag fick i munnen efter pussen. Matar han med en bit kaktus :)


Kärlek till alla hemma och alla underbara utomlands oxå såklart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0