Aslema

betyder hej på arabiska. Så har ännu några veckor gått. Är inne på min sjätte (!) vecka nu! Förstår inte vart tiden tar vägen. Snart ska jag hem igen! Måste hinna en massa saker innan dess.. Har även hunnit förbruka fem tandborstar, det är bra att jag har en tillgodo eftersom att det är min sjätte vecka. Alla ni som bott med mig (vilket är ett stort antal människor ;)) vet vid det här laget att jag missbrukar tandborstar hemma och så även här nere.  

Förra veckan var det vulkanveckan. Såklart skedde vulkanutbrottet dagen innan våra resenärer skulle hem till Sverige och Finland igen. Vilket ledde till att alla gästerna fick stanna kvar en hel vecka extra med gratis boende och mat. Tror aldrig jag blivit så snurrig av att prata om samma sak 7 timmar om dagen i en veckas tid. Men trots allt var det ett otroligt härligt gäng som blev kvar och det blev mycket skratt oxå mitt i allt kaos. I fredags när de fick åka hem igen var det en bitterljuv känsla att se dom åka hem till Sverige igen.

Men det är väl så att människor kommer och går i ens liv. Fredagen var extra tråkig då den person jag känner att jag fungerar bäst med och som jag kan vara mig själv med reste hem till Sverige. Timmy var den som gjorde vistelsen i detta land lättare och sååå mycket roligare. De flesta minns nog Björn Gustavssons dans i melodifestivalens final för några år sedan, den dansen körde vi på flygplatsen då vi väntade på våra gäster. Alla på flygplatsen tittade med förvrängda ansikten på oss och fnissade till den otroligt vackra dansen. Det är oxå med Timmy som jag lärt mig powerwalka för att inte Tunisierna ska hinna prata med en, vare sig jag vill det eller inte! Helt sjukt vad långa ben karln har!! haha

Nu är allt tillbaka till det normala igen, imorgon har jag en dromedar utflykt på förmiddagen sen är jag ledig o förhoppningsvis händer nåt kul imorgon eftermiddag! :D

Puss o kraam alla



Fullt normala människor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0