Långhelg del 2

Heja,

Nu kommer bilderna från vår andra dag som turister på ön :)



Vi besökte en kaktusträdgård :)



Vissa kaktusar kunde man tro var en liten sittkudde 8)



Jameos de agua. En kollapsad vulkan med en tunnel i, typ :p



Utsiktplats där man kan se ön Graciosa, man ser den lilla staden och vulkanen bakom :)



Jag och Teern med Graciosa i bakgrunden




Vi avslutade dagen med att äta en underbart god fiskrätt med 4 olika fisk, potatis, sallad och goda såser

Det var några fler bilder :)
Har som sagt sjuttioelva bilder till men dom får ni se när jag kommer hem igen :)
Igår åskade o blixtrade det hela natten, blev lite orolig att blixten skulle slå ner meen vi klarade oss :)
Nästa vecka blir det lite julfester och jullunch och julveckan har vi den årliga julmarkanden. Börjar bli lite juligare här då all julbelysning tänds o julgranarna börjar komma på plats på hotellen, affärerna och restaurangerna, underbart skönt o slippa snön! tomeluva, kjol o linne är en mycket bra kombination :D

Lägg in kommentarer nu! Annars uppdaterar jag inge mer på hela resan!! ;D

Pussokram

Kommentarer
Postat av: Cina

läser flitigt...



hoppas ni hade en glad lucia...



kram kram

2009-12-14 @ 21:56:55
URL: http://livetsomfisk.blogg.se/
Postat av: Eva sonidsson

Hej Elin

Du ser ut att ha det bra därborta i värmen. Här är det svinkallt Idag har vi 22 grader men klarblå himmel underbart vackert.vi håller ju som bäst på med julstöket idag har jag kokat knäck som faktikskt blev jättegod. I morgon onsdag ska jag åka in till Övik och köpa en julklapp till Tiffany. Vi "vuxna" har ju bestämt att endast köpa en julklapp för 100 kr så det blir himla enkelt. Vi önksar dig en God Jul och Ett gott Nytt År så ses vi på nyåret. Massor med kramar från oss i Markom.

2009-12-22 @ 14:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0